De eerste stap is gezet - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Hans Onrust - WaarBenJij.nu De eerste stap is gezet - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Hans Onrust - WaarBenJij.nu

De eerste stap is gezet

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 Februari 2014 | Nederland, Zaandam

De eerste stappen zijn gezet. De reis is uitgestippeld en de boeking in opdracht gegeven. Het is nog ontzettend ver weg maar de zin om weer down under te gaan is er niet minder om. Als alles goed gaat reizen we deze keer met Emirates via Dubai en Sydney naar Christchurch. Het is een hele belevenis dat Marciano ons bij aankomst in Australië zal begroeten. De planning voorziet erin dat hij ongeveer 1 uur eerder in Brisbane zal arriveren als wij vanuit Auckland. Het zal hoe dan ook voor ons allemaal een "slaperige" dag worden. Marciano na 20 uur vliegen en wij omdat we 's morgens om 4 uur al op moesten staan om op tijd het vliegtuig te halen. Het zal allemaal spannend worden hoe Amy dit alles gaat doorstaan, maar we zullen wel zien