Nog een paar dagen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Hans Onrust - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Hans Onrust - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

30 November 2014 | Nederland, Zaandam

De laatste dagen in Nederland zijn aangebroken en het grote aftellen is begonnen. De voorbereidingen zijn allemaal in de eindfase en alle belangrijke zaken geregeld. Nog 3 dagen werken en dan kunnen we donderdag om 22.00 uur het vliegtuig nemen naar de zomer. Vandaag hebben we Marciano's tickets afgeleverd en was het even vreemd om gedag te zeggen. "We zien je wel weer over 3 weken in Brisbane". Hopen maar dat het noodweer dat de afgelopen week de stad teisterde niet te vaak voorkomt. Dit berichtje is bedoeld om te kijken of alle E-mail adressen die toegevoegd zijn ook werken. Vandaar dus een kort berichtje. We zullen zien wanneer de eerste reisverslagen volgen.

• 30 November 2014 - 20:04

Charly:

Jaja nog ff en dan gaat het gebeuren. Spannend hoor!

• 01 December 2014 - 09:54

Nell:

De mail is aangekomen. Wij zijn heel benieuwd naar alle belevenissen, die wij met jullie mogen gaan delen.
    Sterkte met de laatste voorbereidingen.